Skoj med kyla, hemlig beundrare, sot i kaffet skapar förvirring å VHC vinner utan fotografen.. :)

*trallar* Åå-å… det är frost – det är kallt – det är solskeeeeen idag! 😀 Härligt väder!

Dagens horoskop var inte särskilt snällt… Kunde det inte stå vem det var också? 😛 Det stod nämlisch så här;
”Du har en hemlig beundrare”… Joho, tack så mycket.. Det var ju kul att höra, men för en nyfiken strut som jag… *skakar lite på huvudet*

*tittar ner i kaffekoppen* Hmm… om det är en sån där sotig hinna på kaffet… ska man inte dricka det då? 😕

Nu är det riktigt sant… Ponnyn är såld… Känns lite surt, men vad tusan.. Han såldes visserligen för ett år sen, men först nu har jag fått tummen ur att skriva ett säljkvitto.. Jaja.. 😦 Ruskigt dålig bild, jag vet… Men jag hittade inte originalet, så jag var tvungen att scanna in en papperskopia… isch.. Men om man tittar från långt håll och kisar så ser det inte lika illa ut… *garvar*
copyright vhcfan 2006

Det blir nog inte nån tripp till Skarpan för min del på tisdag.. Mår lite så där halvdåligt fortfarande, ont i huvudet.. Fast jag vet ju varför, men strunt samma.. det är inte kul iaf! *ler*
Grabbsen får vinna utan mig imorrn (det har de ju gjort förut så).. Lyssnar på Brynäs-matchen istället och kollar på Betty..

Kommentera

