Minnesförlust efter horoskopstitt om nackskador, Holmström har måltorka o JVMs första drabbning snart slutsålt

Kunde inte låta bli att köpa Cosmo på lunchrasten… Årshoroskop för 2007.. *ler* Sen det faktum att det 1) aldrig stämmer och 2) jag aldrig kommer ihåg vad det står i det strax efter jag läst det, är ju nåt helt oväsentligt i det här sammanhanget.. 😛
Men jag gillade det här –> ”..du ger alla män du möter whiplash-skador, ingen kan låta bli att vända sig om efter dig..” *asg* Fasen, blir jag skadeståndsskyldig då? För ”grovt vållande till annans nackvärk”? 😉

En av mina favoritspelare har det tufft ”over there”… Måltorka som heter duga, hoppas det lossnar.. Gillar spelare som Holmström, som gräver, jobbar, sliter, kämpar… Han är som en LSD-terrier… fast större… *ler* Länk

*muttrar lite* Jag hade också velat se JVM på plats ju! Men inte nog med att det snart är utsålt, jag jobbar… Fast det brukar vara rätt skönt att lalla omkring bland djuren så där i jultid.. 🙂

Kommentera

