LSD-terriers vs gatukorsningar är ganska ojämnt, snälla Charlotte trallar för mig o Henke blev förnedrad av coach

Men alltså ärligt… ser det här rättvist ut?
copyright vhcfan 2006

Tycker inte jag.. *ler ändå* Problemet är ju att ”vi” LSD-terriers lätt retar gallfeber på de stora gatukorsningarna.. 😛 Och då åker man på pisk.. jag vet det… Men ändå..

Sitter och lyssnar på Good Charlotte.. Återvänder ständigt till min favoritlåt… Vet precis varför också.. Den påminner mig om nåt, men jag tänker inte skriva vilken det är, då avslöjar jag alldeles för mycket om mig själv. *ler snett*

Mycket hockey nu.. 🙂 Inte för VHC men ”överallt” annars.. NHL, Channel 1 Cup och ES (snart)..
Förnedrad – Henke, som ju vägrade släppa in särskilt många mål i matchen mot ”lillebror” Joels lag för nån dag sen, släppte in åtta baljor inatt och behandlades rent skit av coachen… Jag fattar inte riktigt den grejen, att håna spelare sitt eget lag. Okej att håna motståndarna, det ”ska” man göra… men sin egen keeper? Hockey, som alla andra lagsporter, lever ju på samarbete. Att man stöttar varandra, kompenserar för varandras styrkor och svagheter, inte göra ner någon som själv känner att det går skitdåligt och (för lagets skull) vill bli utbytt… Rent vansinne tycker jag..

Kommentera

