Frostbiten hockeynörd, Kimmo blev Henning, narvalsjakt på natten o NHK förlorar (också) :D

Frost!! Ge mig lite minusgrader och nederbörd också så blir jag glad! 😀

Trist med Sveriges förlust mot Finland, men det gjorde inte så mycket för jag hade himla kul åt en av finnarnas namn.. Okej, förlåt, man ska inte skratta men jag kunde inte låta bli.. Kimmo Koskenkorva.. Skulle det bli typ Henning Hembränt på svenska? *garvar*

Dessutom har jag drabbats av lite skadeglädje vad det verkar… Nacka har förlorat lite på sistone.. 😛 Visst, de ligger fortfarande tvåa i tabellen, men Haninge ligger närmare NHK än vad NHK ligger nära ettan Väsby, så det kan ju bli lite intressant.. 🙂 Trånkan ligger tvärsist.. *ler lite*

Förresten hade jag jättekul inatt.. Jag kappseglade minsann! 😀 Och jagade narvalar dessutom, slogs mot stora plastiga män, skrattade så jag grät i sömnen och försökte få mina medtävlare (på ”min” båt) att förstå vad ett ”ben” var… *ler* I vaket tillstånd är jag inte säker, men jag tror att det är lika med ”etapp”.. 🙂

Kommentera

