Lagledarn fixar allt, bortamatch-tvekan o medicinmix ger skakig sömn..

De spelar ju match imorrn, ingen uppdatering på hemsidans förstasida.. Kom igen nu! Lite engagemang tack! 😉
Går in på A-lagets sida och minsann… Lagledarn kan man lita på! 😀 Kolla här –> Länk
Åkersberga, Norrtälje, Österåker, Spånga, Nynäshamn, Lidingö, Sudret, Skarpnäck, Rimbo… Tror inte jag glömt nån nu, annars finns de här. Länk

Det vette tusan om jag orkar hänga med på bortamatcherna när det är så långt bort… Okej, Skarpan, Lidingö och Nynäs.. Kanske Spånga också.. men annars.. Mmmnja… *ler*

Nu gäller det att ta poäng, för sen är det (väl?) division tre som gäller? Med tanke på hur mycket grabbsen har spottat upp sig de senaste matcherna så verkar det gå åt rätt håll. De spelar mer som en sammansatt grupp, på väg åt samma håll, med samma mål och energi. Om de bara kunde låta bli att drälla med pucken så blir det hur bra som helst! 😀

Fattar för övrigt inte varför febern inte försvinner… 😕 Har tagit smartpiller, druckit massor av vatten, sovit.. men nähä….  Jag måste ju bli frisk till imorrn iaf! Finns det nåt mirakelpiller tro?
Sov jättedåligt inatt..  Vaknade flera gånger av min kropp som höll på att skaka mig ur sängen (det blir så när jag blandar mina mediciner tyvärr..) Jaja… det löser sig.. 🙂

3 kommentarer on “Lagledarn fixar allt, bortamatch-tvekan o medicinmix ger skakig sömn..”

  1. Walle skriver:

    Klart du skall till Hemse ishall! :0)

  2. vhcbloggen skriver:

    Okej, men då ses vi i Ekhallen först, den 14/1.. 🙂

  3. Walle skriver:

    Brukar ju se någon match overseas varje säsong, så kanske.. 🙂


Kommentera

