Chuzzlerekord blev pokal, sms-svar i bloggform o korttidskoma drabbar sängkläderna…

Hmmm… *morr* Så har jag skrivit ett inlägg och så Tjoff! Poff! Borta! 😕 Fattar nada…

Skulle ju egentligen sova nu, men jag fastnade ju på Chuzzle… Idag var jag minsann så duktig att jag fick en pokal! 😀

Just det, apropå det där sms:et jag fick tidigare.. Du har ju fått adressen till bloggen förut ju… Eller också kan du göra som alla andra som hittar hit.. Sök på ”Gummistövlar 2006” (”Brynäs bilder suger” funkar visst också av nån anledning.. 😕 )

*funderar* Vad tusan skrev jag sen då..? Det var nåt med julklappar å sängen.. *pling!* Just det! I ett förtvivlat desperat ”jag-är-pigg-då-är-jag-frisk-tror-jag-rus”-ryck fick jag för mig att det var dags att slå in julklapparna… Och, jag tror jag föll i koma en kort stund, så rev jag ur lakanen ur sängen, för de skulle minsann bytas, juuuust idag.. *suckar lite*
Så i min säng ligger nu X antal julklappar,  tre kuddar och inga lakan…  Suck..

Näpp! Får väl ta mig i kragen, eller örat för jag har ingen krage på den här tröjan.. 😉 och bädda.. *ler trött*

Gonatt på er! Sov gott!

Kommentera

