Tålamod på burk i julklapp tack, NHKs första förluster o Ersberg är kung i Ryssland..

Hmm… jag vet vad jag önskar mig i julklapp.. Skulle det finnas på burk tror jag det skulle bli vääääldigt dyrt… Men jag skulle vilja ha tålamod…

Vänta, vänta, vääääääääääääänta… sätt i batteriet i kameran, tryck bestämt ner avtryckaren och tjong! Kamerahe-tet funkar igen! 😀 Spegeln är som den ska vara och jag får lämna in den i jul eller nåt istället (när det inte är hockey, jag kan ta den analoga till familjebilderna..)

Jasså… NHK har förlorat… äntligen.. 😛 En ny erfarenhet för de, men å andra sidan, det är bra med nya erfarenheter.. Annars lär man sig aldrig av sina misstag, så egentligen är ju ett par förluster bra..? Bara man lär sig av de misstag man gjort, annars är det ju bara dumt att förlora på det där viset… 😉

Ersberg är kung i Ryssland! Typ… Jisses, kan han hålla den standarden hela sessen så lär han dra till NHL fortare än tja… nåt som går snabbt… *fnissar å höll på att säga nåt oerhört opassande*

Kommentera

