Sjuk = tråååååk, kameradöden drar ner humöret ännu mer o JVM-truppen är klar..

Vad gör man när man är sjuk? Fotar, upptäcker att kameran tycker det är läge att dö, får nervsammanbrott, gråter en skvätt, håller tummarna, skriker lite, tar en smart tablett för det är dumt att skrika när man har ont i huvudet o önskar att jag var rik så jag kunde köpa mig en back-upkamera eftersom det är match på lördag… Gaaaaah!! 😦

Satte upp julstjärnan iaf… Den är fin..
copyright vhcfan 2006
Sen satte jag upp lite snöflingor i fönstret också… Inte lika fint på bilden som i verkligheten.. 🙂
copyright vhcfan 2006

Och Devils släppte Bergfors till JVM, tack för det! *tänker fortfarande på kamerahe-tet* Synd bara att JVM spelas under jul-/nyårshelgen.. Jag jobbar ju för attan! 🙂
JVM-truppen

Kommentera

