Puss till a-lagets fixare, yrselhosta och killarna tar 6 månader på sig att spana in tjejer.. :P

Yes!! Nytt schema uppe! Och uppdaterat för december *puss till A-lagets webbis/lagledare som lagt upp det*
Den 16:e är det revansch-dags mot Lidingös vikingar *hostattack* hemma.. Shit! Hostar så jag blir yr i skallen ju.. *swooosch* Sen Skarpan borta den 19:e.. Undra om jag kan följa med dit eller om jag ska låta bli? 😕 Januaris schema finns här

Såg i forumet att det var målvaktsträning på lördag också, klockan åtta på morgonen! *ler* Tja, målvakter måste ju vara på alerten hela tiden, så varför inte? 😛 Skulle varit kul att plåta den men alltså.. gå upp klockan åtta.. näe…. Låter lite inkonsekvent kanske, med tanke på att jag med nästan, glädje går upp klockan 6 på söndagmorgnar för att åka och jobba med djuren.. *garvar* Hmm…

Åh! De kör Shrek igen! På lördag klockan nio! 😀 Den ska jag se (igen)! Hmm.. kom på vad jag vill ha i julklapp.. Shrek 2.. 😀

”Männens baktankar tar 6 månader” Jaja, det där var ju ingen nyhet, men att killar skulle glo på tjejer i ett halvår (sammanlagt) oj oj.. Det är ju lätt smickrande för oss girls.. 😛 Eller …? I undersökningen som gjorts, visar det sig att tjejer betraktar killar i en månad bara. Och när de spanar så är det ögon och rumpa som gäller. Personligen har jag ett tillägg när jag tittar, händerna.. Av nån anledning.. 🙂

Kommentera

