Tidig julklapp, Frölunda har vänt o Detroits resonemang om Liv förvirrar

Åh! Jag fick en julklapp! Av en kund! Skoj! 😀 Mycket användbar också.. 🙂

Sen är det ju det där med julkort.. Varje år, samma sak. Leta efter adresser, köpa frimärken (varför är det så lätt att glömma?) och sen komma ihåg att lägga de på lådan innan den 16:e (i år).. Spara naturen och skicka digitalt istället, mycket enklare. 🙂

Wow! Vilken kille! ”Craig, 6, lurade döden” Smått fantastiskt så här i jultider. *ler*

Och vad tusan händer med Frölunda? Vad hålls de på med? Vinner på det där viset bara!? *garvar* ”Frölunda tillbaka i vinnarspåret” 

”Liv nära att ge upp” Varför plockar Detroit över en svensk landslagsmålvakt om man, så fort han landat, petar ner honom till AHL? Skumt resonemang tycker jag. Motsvarar han inte förväntningarna är det väl bara skicka hem honom igen? Eller, det kanske inte funkar så, vad vet jag? Bättre att han kommer hem och utvecklas här (eller i Europa om det nu skulle vara ett alternativ), tycker jag, men jag tycker ganska mycket som det är… 😛

Kommentera

