Skallevärk trots smarta piller, Sudrets webbis har bra kontakter o BÅG litar på Hannula..

Klockan är snart tio och jag har fortfarande huvudvärk.. Trots att jag petade i mig en sån där smart tablett som ska motverka ondhet..
Antingen är de där pillren redigt korkade som inte fattar att det är huvudet jag har ont i eller också har jag migrän utan att veta om det.. Inte för att det känns som det heller.. Jaja… sömnbrist kanske? 😉

Spam i VHCs forum.. också… Suck! Kan ingen bara tvärstrypa spammarnas lina ut på Internet så man slipper de där irritationsmomenten?
Kikade in på Sudrets hemsida (hej å hå, en webbis med koll! 😀 ) och hittade det här –> Preliminärt spelprogram i forstättningsserien

Hur fasen kan deras webbis veta det? Det står ju inte ens på Everysport-sidan? Skumt värre… Eller så har killen kontakter.. 😉

Idag tränar han med Tre Kronor – Hannula, som spelat med Vallentuna den senaste tiden får förtroende av Bengt-Åke Gustafsson.. Läste artikeln och om det varit så att de övriga i laget/klubben gjort sitt bästa (värsta) för att Hannula ska må så dåligt som möjligt… Skämmes! Vuxna människor!
Önskar honom allt gott och att han hittar en klubb som värdesätter honom både som spelare och människa. 🙂

Undra om jag vågar ta en till ”smart” tablett för skallevärken eller om jag ska försöka sova bort den istället?

Kommentera

