Tankar i natten om eldrävar, nya besökare från gamla bloggen å drömmar om hockey..

Intressant att så många kommer till ”nya” VHC-bloggen (hmm… kanske ska börja kalla den det?) från den gamla.. 😕 Fy attans, det är jobbigt att vara så här nyfiket lagd… 😉

Nu har jag installerat Firefox istället för IE, kalas! Lillebroren sa att det var bättre och minsann..  Det tar nog lite tid att vänja sig, men vilka bra prylar! 😀

Klockan rusar iväg och jag är trött (ingen nyhet), men gå o lägga mig.. Tråkigt.. 😛 Provade lite nya webbspel, men Chuzzle vinner varje gång.. Det är sååå kul!

Äh… okej då, en omgång Chuzzle och sen sängen.. Har lite att pyssla med imorrn också.. Installera grejer på datorn, slå in julklappar, laga mat… *ler å tänker på nåt heeelt annat än det jag precis skrev*

Undra förresten vad jag drömmer inatt? Igår drömde jag nämligen att jag spelade hockey.. Det gick långsamt, men det var kul! *asg*

Kommentera

