Bäckis drar från Brynäs, inget nytt om nästa serieindelning men hemsidan är uppdaterad o Fuglesang har flugit sin kos

He he, nu är VHC-sidan uppdaterad.. Tackar för det! 😉

Var ju som vanligt uppe alldeles för sent igår (imorse) så jag såg Fuglesang flaxa iväg ut i rymden. Rätt häftigt egentligen, det där med rymden menar jag, men det vette tusan om jag skulle våga.. ”I rymden kan ingen höra dig skrika” 😛 Varför inte förresten? Är det för att det inte finns nåt som ljudet kan studsa emot? Intressant.. *ler*

Nu sticker Bäckis! Till JVM, så han kommer ju (?) tillbaka.. 🙂 Hur kul som helst att de visar det i SVT24! Fast det börjar ju inte förrän den 26:e, så jag fattar inte varför han drar nu? Kanske borde läsa artikeln innan jag länkar till den? 😉 Sen är det LG Hockeygames, så min hockeyabstinens lär klara sig tror jag. Mina boys har ju också uppehåll ett tag. Tror nästa match är den 18 eller 19 december, så det är ju inte så långt kvar. 🙂 Ingen info än om hur nästa serie ser ut, lite trist, men inte nog med att jag är nyfiken som attan – jag är otålig också! *asg*

Kommentera

