Uppdaterad blogg men inte hemsidan och hos mamsen får man både äta o jobba.. ;)

Gårdagens match är inte ens dokumenterad på hemsidan.. Sååå illa var ju inte resultatet!

Brynäs förlorade också.. attans! 😦

Var hemma hos mamma och åt middag (å glass med hemgjord chokladsås, å godis, å pepparkakor med glögg, å kaffe å… ) Sen såg vi Ice Age2.. 😀  Just det.. Hon satte oss ungar i arbete också, dekorera pepparkakshuset. Det var kul! Kanske kommer en bild på det också sen.

Mer om matchen.. Börjar med den här bilden, för den gillar jag..
copyright vhcfan 2006

Lite mer om gårdagen.. För jag hade så kul! 😀 Trodde i min enfald att jag hade gooooott om tid på mig innan matchen, ringde lagledarn, de var redan på gång.. Panik! Min pizza var precis klar, så det var bara packa med sig den och rusa ut till bilen. Inte hann jag byta om heller.. Så jag kom in i omklädningsrummet i kjol o en liten top.. Det var bara klä av sig och sen klä på sig igen.  Inte för att det var nån som verkade bry sig.. Däremot frågade coach om jag hade tänkt byta om för att spela. Määh! Jag har ju inga skridskor! 😛
Matris  såg minsann att jag klippt mig! Iofs syns det ju rätt bra, men okej då, han var den enda som sa nåt.. *ler*
Efter matchen blev jag för första gången tackad av det andra lagets coach när han även tackade de andra så klart. Däremot gjorde jag nog ”fel” tror jag.. Jag har för mig att man enligt ”etiketten” ska ta av sig handskarna när man tar någon i hand. Hrm.. jag missade det.. *ler*

Kommentera

