Snäva svängar, frågor utan svar o läsk med vingar gör dig pigg..

Konferensgrejen börjar tre… redan nu börjar folk dra sig bort från kontoret.. Skumt.. Tar det såååå lång tid att åka? Och jag som trodde jag var en sniglig väglus! 😛

Dagens läxa; ”När man svänger… ta ut svängen ordentligt, annars trillar däcket ner i ett hål och det säger *tjong* i hela bilen” Eh… hrmm… Skulle ju bara testa och se hur snävt jag kunde svänga i den korsningen ju..  Jag slapp byta däck iaf, men jag var lite nervig.. Inte för att jag kanske skulle behöva byta däck, det är ju kul.. utan för att *sänker rösten* ..det är liksom inte min bil…. det är mammas.. iiih..! 😉

Men?! Skumt! För nåt år sen (eller två.. eh.. tre?) när jag hrrm… inte dejtade.. en kille som jobbade på radion så spelade de aldrig min favvo-låt.. Hela december har de kört Lynyrd Skynyrd och Sweet Home Alabama! Yeeeaayy!!

Fjärde gången idag som jag får frågan: ”Vad är det här? Är det till mig?” Määäh… jag vet inte! VD-sekreterarn har beställt två nya pirror, de står utanför mitt rum.. alltså måste ju jag veta.. 😉

Var tvungen att köpa både sån där läsk som man får vingar av och dextrosol… Jag lovar att jag somnar snart! Tur att det är kallt i ishallen ikväll iaf.. så jag håller mig pigg menar jag. Dessutom har jag upptäckt, att det är rätt svårt att stå och sova samtidigt som jag plåtar hockey.. Det går ju så rasande fort att jag inte hinner somna! 😛

Hej på en stund! *vinkar*

Kommentera

