Inför hockeyn ikväll, julshowen var ”refreshing”, Brynäs är bäst o Fuglesang ska nog inte upp iaf..

Määh! Lidingös sida är ju inte uppdaterad med matchinfo sen den 26 november! Eller har de inte spelat fler matcher? Måste kolla… Jahaaaa.. de spelade mot SKÅ borta och förlorade.. SKÅ 15… Lidingö.. 2.. Aj aj… då kan jag förstå om de inte vill lägga ut det på hemsidan.. 😛

VHCs spelarstatistik visar rätt intressanta siffror.. Jädra busar! 😛 Hade varit kul att se Lidingös statistik också, jag har ingen aning om hur de spelar.. Jag lär bli varse ikväll.. 🙂 Tyvärr glömde jag mina tjockstrumpor hemma (trodde jag fick med mig alla ”hockey-kläder”) men det får gå ändå.. Bara jag hittar nånstans att byta om på.. Ska ju iväg på nån workshop, konferens, seminarie-grejs med jobbet så jag får åka direkt till ishallen (efter ett kort matstopp hoppas jag..) Kom precis på att jag glömt ta med mig lunch också.. *suck*

Igår var jag på julkonsert i Globen med mor, bror o hans sambo. Samtliga satt och väntade på Jerka.. Alltså, han är ju grym! 😀 Nisse Hellberg såg punk ut men lät skönt rockabilly-ig, Anne-Lie Rydé är alltid lika charmigt rockig och The Refreshments var en glad överraskning. Riktigt skön musik! 😀
Medan vi väntade på ”ungarna” shoppade jag o mamsen julklappar så nu har jag bara ”tvilling-kusinen” kvar! Ooooiih!! 😀 Fast, hur gör man när man vill glömma saker? Jag glömmer ju saker jag ska komma ihåg, men igår råkade jag ju visa mamma vilken bok jag ville ha i julklapp….
”Blunda då så köper jag den och så glömmer du bort det sen” beordrade hon…
Hmmm… hur gör jag då då? 😛

Alltså, det där med Fuglesang… Det är nog inte meningen att han ska upp i rymden..

Och så Brynäs då! Härligt med seger! Hade varit kul att vara där, men att välja mellan Brynäs och Jerry Williams.. hmm… Klurigt.. 😉

2 kommentarer on “Inför hockeyn ikväll, julshowen var ”refreshing”, Brynäs är bäst o Fuglesang ska nog inte upp iaf..”

  1. Gloom skriver:

    Jaja… nu har Brynäs vunnit lika många gånger som Frölunda i år!!!

  2. vhcbloggen skriver:

    Jaja… det blir fler segrar.. för Brynäs! 😀


Kommentera

