Klipp till oftare, varning för halvnakna hockeytjejer o Brynäs får vinna utan mig ikväll.. ;)

Jag tror jag måste klippa mig oftare… För det sista min frissa sa innan jag gick igår var; ”Då ses vi till sommarn dårå” Visst, med glimten i ögat, men jag fattade piken.. 😉

Skämmes! Det här var det absolut larvigaste jag läst (idag) .. ”Skola stoppar tjejernas bild” Nån jädra måtta får det väl vara på moralpaniken? Det var tjejernas eget initiativ (och ett bra sånt tycker jag) och bilden var, i mina ögon, inte ett dugg sexig.. Rektorn (eller gymnasiechefen som det stod..) säger ”…det är inte skolans uppgift att bidra till en ökad kroppsfixering” Eh… okej.. så killar har inga komplex alltså? Gud så skönt att vara kille.. inte bry sig om man har tillräckligt stora muskler eller snygg rumpa eller vad som.. Dumskalle!

Styrelsemöte med facket.. Intressant och givande, men så har vi ju också oerhört goa personer i styrelsen. 🙂 Det kom fram en hel del intressant och jag fick lite bannor faktiskt, för att jag inte gått den där kursen jag skulle gått.. Hrmm… Nääär exakt ska jag ha tid med sånt? 🙂

Match för Brynäs ikväll… Hoppas de fixar det nu då! 😀 Själv har jag ju inte möjlighet att ens höra matchen på webbradion.. *snyft*
Daniel Hanssons skrivelse är riktigt skoj att läsa, så där mysigt julig —> Inför Brynäs-Frölunda

Fy attans vad jag är trött! Och inte kommer jag komma i säng tidigt inatt heller! Dessutom blir det ju bil ut till Lidingö och sova samtidigt som jag kör är ingen direkt glimmrande idé.. *ler lite*

Oj… snart lunch.. Kyckling …. Muuuuummmmmms!! 😀

Kommentera

