Vädret påverkar inte, förbundet har inte bestämt sig och Mathias Gurestam i City tycker som jag eller tycker jag som han…? :P

Vädret är blä men jag har det bra… Sitter vid mitt skrivbord med morgonens andra kopp kaffe och två pepparkakor (stoooora, fullkorn… sen var det visst härdat transfett i de också eller hur det nu var.. så de nyttiga fullkornskakorna blev livsfarliga transfettsfyllare eller nåt.. ) Sen har jag ju självklart också mina högar av projekt.. Aaaaah… livet är härligt! 😀

Hmm… min tatuering på armen har rest på sig.. skumt… Är jag stressad utan att veta om det?

Imorse fick jag höra följande konversation på ”intern-radion” i bussen.. kunde inte låta bli att le.. Två vuxna karlar…
Busschaffis 1; *störningsljud* ..eftersom du har så j-a bråttom!
Busschaffis 2 (smått desperat); Sluta tjata!
Busschaffis 1 mumlar; Sluta köra så j-a fort då..

Kollade schemat på VHC-sidan, men inget nytt än.. Det är tydligen inte klart än från förbundets sida om vilka som får äran att bli motståndare till boysen efter uppehållet.. 😛

Skönt att se att det är fler än jag som tycker bragdguldet gick till ”fel” person.. –> ”Utnämningen är ett hån” (Citys sportchef Mathias Gurestams krönika)

Kommentera

