Hoppsan! Det var Brynäs-match ju, middagsinbjudan o kängor fick sällskap med finskor..

Eh… är jag trött eller? 😕 Brynäs – Skellefte.. oups… det var visst idag det.. *suck* Ojdå! Det håller fortfarande på! 😀

Oavgjort så här långt… uj uj.. Kommentatorn pratar så det är nästan så orden sprutar ut ur datorn.. *ler brett*

Nääääämen!! Vad är det som händer?? Vilken ful-match det låter som det är! :O

Två minuter kvar… Sätt en kasse nu då så jag kan få hoppa in i duschen nån gång.. 😛

Träffade kusinen på bussen från stan, han bjöd in mig på middag, men jag hade ju inte tid.. Det fick bli en ”regn-check” 😛 Shoppade galet mycket julklappar och så råkade jag köpa flera … skor.. Rackarns! Två par varma skor och ett par finskor.. Jädra skobutik att ha ”ta tre – betala för två” Egentligen behövde jag ju bara ett par varma kängor… Hur de dubblade sig och ett par söta klackskor fattar jag inte.. 😕

Jaja… nu börjar sudden i Skellefte.. *pust* Fast det var egentligen inte det jag tänkte skriva.. Jag menade att skriva ”nu börjar det roliga, göra paket av mina julklappsinköp” 😀

Kommentera

