Boork x 2 och massor av kärleksbubbel som kanske inte är så relevant öht men det struntar jag i.. :P

Passar på att blogga lite medan jag väntar på att tekniken ska funka (så jag kan börja med inventeringen och det..) 

Boork om kvällens match –> Länk 
Jag är så ruskigt trött (jag brukar bli det när jag sover för lite.. 😉 ) Så det vette tusan om jag orkar lyssna på matchen ikväll.. Tycker de borde ta Skellefte men å andra sidan, vem vet? 😛 Kristan är tydligen tillbaka i full styrka men jag tror ändå att det är Sperrle som står.

Årets julklapp för singeltjejer? Om man måste läsa sig till hur man flörtar och raggar så vet jag inte riktigt vart vi är på väg.. 😛
Personligen är jag ruskigt dålig på att ragga, så jag låter bli. Flörtar gör jag tydligen omedvetet, har jag fått höra, (jag hävdar bestämt att det ”bara” är min charmiga personlighet som skvätter omkring..) oavsett om jag är intresserad eller inte.. Skulle det vara så att jag är intresserad så ser det ut som jag inte är det.. *fnissar* Eller nåt.. jag vet ärligt talat inte vad jag håller på med… hmmm… Kanske ska köpa den där boken i alla fall..? *asg* Nä, dagens hetaste tips för den som vill ragga på mig.. Gör det! För jag är alldeles för blind för att fatta när nån är intresserad.. och om jag nu skulle fatta så skulle jag få en släng av tillfällig sinnesförvirring o bli alldeles blyg ju.. 😉

Mycket kärleksblubb i det här inlägget märker jag (för nu skriver jag om det igen..) ”Hellre bra sex än pengar” 
Kan inte annat än hålla med, i det mesta, men personligen vill jag att båda älskar varandra lika mycket.. Annars blir det ju orättvist ju! 😛

Mer Boork.. Han fick bara en smäll på fingrarna och kommer knappast vinna priset som gentleman av domarna i år.. Men han verkar inte så ledsen för det, han har ju redan fått det så många gånger.. *ler* Länk

Kommentera

