Tomten tog nog kjolen, ny konsultbäbis på G o hockeysnack.. :)

Dagen började så där typiskt som den göra ibland… Det var nio plusgrader ute på ön, så jag tänkte ”Åh, då kan jag ju ha kjol!” Grejen var bara att kjolhe-vetet var puts väck! Hittade rosa sommarkjolar, klänningar, shorts… men min svarta, veckade… den var borta! Har tomtarna tagit den tro? Så det blev byxor… idag igen.. *suckar*

Ny bäbis på gång på kontoret! Skoj! Och nej.. .det är inte jag (hur skulle det gått till?) Så i maj kommer det ett nytt litet konsultämne till jobbet… typ… till världen i alla fall.. 🙂

Försöker kolla VHC-sidan men icke! Den vill inte alls… Bläääää!

*pling i mejlboxen* Hmm… är det inte bättre att göra som man är tillsagd från början? Nu har mejlet hoppat runt på kontoret istället för att skickas direkt till mig… Inte undra på att det är kris… *suck*

BÅG stannar i Tre Kronor! 😀 Skönt att höra, jag tycker han verkar vara en bra ledare med huvudet på skaft..

De får nog låta sina korr-läsare sova längre på morgnarna på AB annars blir det fel… ”Brynäsytänare…” 

På Brynäs-forumet på Hockeysnack är det höga röster mot domaren i gårdagens match i Malmö.. Eftersom jag inte lyssnade ordentligt så kan jag inte säga att jag håller med eller inte, men som det låter skulle jag nog göra det … om jag hört matchen i sin helhet… 😛

Nu ska jag fixa akutproblemet *gör honnör för kollegan som gjorde detsamma för mig när han klev in genom dörren* sen går jag hem klockan ett.. Tjingeling!

Kommentera

