Teorier och kluriga idéer om hur man lurar… eh jag menar lockar.. mer publik till division2-hockeyn.. :D

Nu funkar VHC-sidan igen, men till vilken nytta egentligen? Bortamatcherna skrivs det inte om, det finns inget riktigt engagemang bland publiken (de som struntar i att komma på matcherna alltså.. 😉 ) och snart måste jag gå för att hinna hem till bortamatchen (hmm… det där lät ju fel ju!)

Äsch, det är väl inte så kul för gemene man att kolla på division 2 hockey, men vad tusan! Kom igen nu! Se till att klubben får publicitet (måste lokalblaskan skriva om NHK jämt? 😛 ), låt nån av killarna i laget/en förälder/ledare skriva en krönika om … eh tja…. vad som… , skapa lite ”jippo” runt matcherna.. *funderar* Jag försökte iofs få med en artikel jag skrivit, om just VHCs a-lag, men nääähä, det var minsann inte intressant (kan meddela att jag skrivit förut så jag vet på ett ungefär vad jag håller på med, det var innehållet som inte passade) … antar jag… Jag hörde aldrig nåt ifrån de.. *rycker på axlarna o tycker det ser jobbigt ut med alla dessa punkter i texten* 🙂

Sitter och kollar på bildspelet ”min ‘gamla'” webbis har gjort, för att lära mig namn å nummer på boysen. Men det är ju svårt! De ser inte likadana ut på bilderna som de gör i verkligheten (gör väl inte jag heller..) Och några av killarnas bilder, där kliar jag mig i huvudet, kisar, vrider på skallen och försöker lista ut vem tusan det är för jag känner varken igen namn, nummer eller ansikte.. Helskumt.. 😕

Nu drar jag! *vinkar* Snart…. ska bara fixa först.. (sluta punkta för tusan! 😛 )

Kommentera

