Powernap funkar inte alls, gummistövlarna ska vara gratis o jag hittade jycken i datorn! :D

Ha ha! Det funkade! Tog en snabb prommis runt huset och småsprang (faktiskt!) upp för alla trappor till kontoret på sjätte våningen! Nu nickar jag inte längre
Kom på att jag faktiskt somnade en stund också, innan jag fick tummen ur att gå ut i friska luften… Powernap my a**, jag blev ju bara ännu tröttare av den där sovkvarten ju!

Gårdagens absolut roligaste sökning för att hitta hit – ”gratis gummistövlar” *asg* Okej, nu räcker det inte med bara gummistövlar.. De ska vara gratis också! 😛

För en timme sen ungefär, då var det dubbelt så många kollegor på kontoret… Nu är klockan efter fikat och de är som bortblåsta! *gapar av förvåning* Jag vill också gå hem på det där viset..

copyright vhcfans mamma

Åh!! Kolla!! Hittade en gammal hemsida jag gjort och ta-da! Där var han! Min älskade, saknade, goa jycke..

Mamsen o min lille gris var ute på promenad, han blev trött (inget nytt) o mamma fotade… Min lillegris, fy attans vad jag saknar den jycken…

2 kommentarer on “Powernap funkar inte alls, gummistövlarna ska vara gratis o jag hittade jycken i datorn! :D”

  1. […] döda maskar…. Uäsch! Nya beroende – Car IQ på Facebook, livsfarligt! Saknade – lillskitens årsdag är fortfarande inte så kul Mest senila – Det får nog bli Gruppchefen den här gången, som är […]

  2. […] – vinterkräksjukan, en gång – aldrig mer tacksåmycket! Nytt beroende – Chuzzle Saknade – lillskitens årsdag var inte så kul Mest senila – *räcker upp handen* Mitt minne är nog inte vad det borde vara.. […]


Kommentera

