GD har koll på läget – det har inte jag, tandagnisslan o extraknäck som hundvakt på arbetstid..

Som vanligt tänker jag att ”idag ska jag minsann komma i säng i tid” … och som vanligt blir det inte så… Det är ju hockey ikväll! Brynäs – Malmö.. eller ja.. tvärtom… eftersom de spelar i Malmö.. *ler*
Hmmm… undrar just om GD har koll på läget egentligen. Så här står det:
Notera att… // … målvakten Robert Kristan inte följer med till Malmö. Robert fick en puck på låret under uppvärmningen mot Luleå och lårkakan hindrar honom att spela.
Jasså…? Jag fick för mig att han blev pååkt och därför inte kan spela… men jag kan ju ha fel.. 😕 Eller jaha… Han blev skadad i matchen mot LHC och sen fick han en puck på samma ställe i uppvärmningen mot Lule… oookej.. Då är jag med..! 😀

Har nog gnisslat tänder inatt för jag har ont…

😀 Jag är hundvakt! Jag skulle ta en bild på honom om jag haft möjlighet att tömma kamerahe-tet i jobbdatorn men men…



Lämna en kommentar