Fotograferande rinkräv o gäspar du så gäspar jag.. ;P

Hi hi… jag har skrivit så många (få) inlägg på Hockeysnack att jag numera är ”Rinkräv”…! Vilket iofs stämmer, eftersom jag står vid rinken och plåtar.. 🙂

*gäääääsp* Oj.. har för mig att jag läste nånstans att man minsann inte skulle sitta upprätt i stolen, utan halvligga.. Så det gör jag nu… det är dumt.. För jag är trött.. och sitter jäääätteskönt… *gääääääääsp* Skumt… Alla vet ju att när man ser nån gäspa så smittar gäspen av sig…? Mmm, just det.. Det räcker tydligen att skriva det… *gäspar igen*

Nähä… måste väl äta lunch då.. *tråååååååååkigt* och sen gå ut med jycken… 😀

Kommentera

