Det blir knas när jag är trött, Griffins har ingen statistik o om du söker på vetlanda hittar du hit men det blir fel..

Ajdå… nån som har sökt på ”vhc vetlanda” kom hit… Undra om h*n blev besviken när det var Värmdö det handlade om? 😉

Fortfarande är jag så där knasigt trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna… Sitter och nickar i stolen, glömmer bort var jag är, skriver fel sjuttitolv gånger i rapporterna och råkar stänga ner ett utvärderingsprogram innan jag ens börjat med utvärderingen! *skakar lätt på huvudet o ler*

Har försökt väcka mig själv genom att dricka kallt vatten (vilket straffas med ett antal kisspauser) och äta frukt… Funkar så där lite halvdåligt… Kanske ska ta ett varv runt huset? 🙂

Försökte kolla statistik på Nyköping men det fanns ingen tyvärr.. Har för mig att vi har mött de tidigare men jag kommer inte ihåg vad det var för slags lag.. Alltså, de kliver ju också upp i Alltvåan, men jag menar.. Är det spelare som kör oschysst, rent, metodiskt (det sista; Ja, enligt deras hemsida. Eller var det Tyresö det..? 😕 )

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ… *bonk* ghu><h cd Ajje! *gäääääääääääääääääääääääääääsp* Jag vill gå heeeeeem! Eller sova.. det som kommer först funkar vilket som…

Måste nog tvinga mig ut runt huset i alla fall… Så här kan jag ju inte ha det! 🙂

Kommentera

