Brynäs mot Malmö verkar vara virrigt o kämpigt värre.. själv vill jag sova både inatt o imorrn… :)

Brynäs verkar ha det kämpigt i Malmö…? Skumt.. Blir det så kanske när bra lag möter mindre bra lag? Att de slappnar av och tror att det är ‘klart’..? Tyvärr så gör ju inte serieledarna i division 2 så, utan VHC får kämpa till sista svettdroppen när de möter bättre lag. De lag med större, starkare och snabbare spelare.. Mina boys kan men ibland undrar jag om de verkligen har viljan på rätt ställe… Hjärtat dårå alltså.. 😉 Hmm… de får alltså växa både på höjden och bredden.. 😛

Ooohh… Sudden nu….

Ska bara lyssna klart på matchen sen blir det en dusch o så hopp i säng! Å hör sen! *försöker banna mig själv att göra som jag säger* Det blir en lååååång dag imorrn.. Förhoppningsvis kan jag sova lite på bussen till Nyköping.. 🙂 Sicken rackarns tur att det inte är jag som ska spela match.. *ler*

Fasen! Straff för Malmö…. Neeeeej!! En tia för Sjödda! Iiiiih! JAAAAAAAAAAAA!!! Han missade!! *boing boing* Så tjafsar Brynäsarna från båset också… Tyst med er nu! *suck* Lagstraff… Tre mot tre… Verkar virrigt i Malmö.. Till å med kommentatorn säger fel … ”Sparrle… nej Sperrle…”

Hur ska jag kunna somna efter det här då? Nerv!
Lär bli nerv imorgon också, hoppas jag (lite iaf.. för det är en aning klurigt att fota målbilder när jag studsar samtidigt.. 😉 )

Hå hå ja ja… Snart så.. Malmö tog Time Out.. *pust* Oavgjort.. igen… Tur iaf att det inte blev förlust! 😀

2 kommentarer on “Brynäs mot Malmö verkar vara virrigt o kämpigt värre.. själv vill jag sova både inatt o imorrn… :)”

  1. Gloom skriver:

    Tur att du fick mig att hinna tippa att Frölunda skulle mangla DIF!!! Tackar för det…

  2. vhcbloggen skriver:

    Vassego! Härligt! 😀


Kommentera

