Trötthet kombinerat med flörtning fungerar ganska illa om man inte vet vad som händer …. egentligen.. :P

Idag har jag bestämt mig för att gå hem i tid! 🙂

Sen tror jag att budet flörtade med mig, men jag är inte säker… Han log och tittade på mig, men orden som kom ur hans mun är jag inte helt hundra på… 😕 Det var bara otydligt svammel och jag fattade ingenting utan bara log överseende.. Tydligen blir jag flörtad med alldeles för sällan eftersom jag inte ens fattar när det händer… *skrattar åt det jag skriver* *suckar* Asch då… är det illa ställt då? Om man inte fattar när nån flörtar med en? 😛 Om det nu var det som hände… *fortsätter fnissa*

*funderar* Eh… dags att åka hem o sova kanske? Har suttit och nickat till hela dagen… 🙂

Kommentera

