Lakers drömmer om Spets (å volang? :P ), singellivet ifrågasätts (igen!) o öppet rejs i div.2 Norra

Jaa, Boorken vet ingenting om Växjös önskan att låna Spets… Säger han… *ler* Kan det vara så att Spets glömt säga till Boork att han fått samtal från Lakers, ljuger Växjöklubben eller luras Boork? *rycker på axlarna* Vem vet? Iiiiinte jag! 😛
Citat från GD: ”- Frågan har inte varit uppe för diskussion över huvud taget, säger Brynäscoachen.”

Kristan är fortfarande skadad så Sperrle står antagligen mot Malmö, det blir bra det med. 🙂
Länk till mer utförlig info om ovanstående

Det här är helt otroligt! Min projekthög visar tecken på att minska! Fantastiskt! 😀

Och Tyresö/Hanviken kliver upp i Alltvåan… Det gör inte VHC… *paus* … fast det är mindre viktigt, huvudsaken är att de fortfarande kommer ihåg varför det är så kul att spela ishockey.. Åka skridskor, tacklas, göra mål, jobba i lag, känna fartvinden i ansiktet och så… Kanske är det så, jag vet inte.. Det går väl inte riktigt att jämföra, men, jag känner så när jag spelar innebandy (minus skridskorna dårå… o göra mål.. för det är jag inte så där glimmrande bra på även om det händer ibland..) 😀

VHC-sidan är inte uppdaterad med sån information (vilka vi eventuellt spelar mot o så) men tack som tusan för att att den där jädras dragkedje-reklams-animationen är borttagen! 😀 Iofs är det ju fyra matcher kvar, men det är väl ganska uppenbart att vi inte kan ta igen så många poäng så vi kliver upp i Alltvåan direkt.. 😛 Får surfa in o kolla på Everysport då. Hmm.. om jag har fattat det här riktigt så är det (troligtvis) så att vi får spela mot Österåker, Spånga, Norrtälje och Gimo… Men det är rätt öppet om de två-tre sista platserna i Norra serien.. Får väl se i mitten av december då.. Det är ju själva.. att jag ska vara så nyfiken av mig! *garvar*

Hmm… Den var ny! ”Du får inte vara så kräsen ju!” Ahaaa, det är därför jag är singel (jag har inte … eh… tid var det ja! 😉 )
Äh, huvudsaken är väl att man tycker om varandra, då löser det sig… *garvar*

Än en gång får jag banna mig själv och min nyfikenhet… Fyra timmars sömn blev det igår… Trodde inte det skulle ta så lång tid att redigera bilderna ju! Men sen får jag skylla mig själv lite också, eftersom jag på nåt konstigt sätt lyckades klicka in på webbspelsidan och Chuzzle… Rackarns! 😛

Kommentera

