Gårdagens inlägg blir tvångsbehandlat av ett segt nät..

Jepp… igår ville det sig inte alls… Nätet ville inte fungera, datorn knasade och därmed tog det äääännu längre tid att göra det jag skulle…

Men! Nu så! Här kommer gårdagens inlägg..

Jag måste nog be om ursäkt litegrann.. För det här inlägget —> ”Västernorrlands mest hängivna VHC-bloggbesökare var fejk…”
Det var inte meningen att kalla dig/er för fejk… Men ibland blir det knas på tekniken.. Faktum är, att det kanske inte alls stämmer på statistikmätaren.. Var folk kommer ifrån eller hur länge de läser.. *ler* Hur som helst.. Förlåt…

Å snart är det dags för julrush igen.. *pust* Hatar att trängas med folk, men det är roligt att köpa presenter till folk (sicket dilemma)
 Tänk om det bara kunde snöa, vara 17 minusgrader och kall, klar luft… Det här blasket ger jag inte mycket för, och dessutom skulle det tydligen bli ännu varmare i veckan…! *suck*

Matchen ikväll då? Tja.. jag har ju sagt förut att jag inte ska säga nåt om den för då blir det blää.. Men jag kan ju meddela att Tyresö/Hanviken vann mot serieledande SKÅ med 5-4.. Hittade ingen statistik eller bild på laget. Hade varit intressant att se faktiskt.. Å andra sidan får jag ju se de ikväll.. 🙂

Åh vad jag gillar min mobil ibland! Den lyckades med konststycket att påminna mig om att jag ska ringa frissan (är inte det ett ganska ”tantigt” ord?) Sagt å gjort! Nästa vecka får jag ääääääntligen klippa av det här uschliga håret!
Jaaa, alltså.. Jag ska inte vara lika radikal som jag var i sjuan.. Då snaggade jag av mig mitt nästan ner till midjan-långa hår.. Näe, den här gången räcker det med en decimeter eller två kanske.. Då har jag ändå tillräckligt kvar för att kunna ha mina älskade flätor… *ler*

2 kommentarer on “Gårdagens inlägg blir tvångsbehandlat av ett segt nät..”

  1. A skriver:

    Slippa trängas och ändå handla! Online-shopping så klart.
    Du hade ju kollat upp att man kunde handla praliner 🙂

  2. vhcbloggen skriver:

    Undra just om jag glömde huvudet hemma..? Självklart! Du är så smart! 😀


Kommentera

