Utskälld på kattiska o är vi tillräckligt många kan vi bryta mot hur många regler som helst! :P

Är det nån som vet hur man piggar upp en trött skrivare? Tycker nästan lite synd om den.. med betoning på nästan.. *pust* Jag som avskyr att vänta… *suckar*

Den här är bra –> ”Under försöksperioden har cykelförbudet överträtts notoriskt och det är därför förbudet tas bort.” Så om tillräckligt många låter bli att följa reglerna så hävs de? Kääääckt… inte… Citatet kommer från NVPs artikel

Aaahaa! Jag tror jag har listat ut det här… Skrivaren måste värma upp först, sen går det med en rasande fart..! 😀

Blev fräst åt idag på lunchpromenaden.. Jag skulle korsa vägen, samtidigt kommer en katt från vänster.. Den stannar mitt i ”korsningen”, blänger på mig och fräser ilskt.. Sen gick vi åt varsitt håll o tänkte inte mer på det.. Jag tror att ”fräset” är ”kattiska” för ”Se dig för din stolle! Det är högerregeln som gäller!” Sen visste visst inte kissen skillnaden på höger o vänster, men det är ju en annan historia… *ler*

Näpp! Nu (!!) är skrivaren klar så nu kan jag fortsätta jobba! 😀 <— Not. Denna smiley bör ses med en aning sarkastiska ögon.. 😛

Kommentera

