Min nya karriär som CIA-agent blev kort o Brynäs krockar med VHC

Haha, jag har hittat min nya karriär –> CIA 
Undra om man får ta med sig hunden till kontoret när man jobbar för de? 😉
Jaaaha… man måste vara amerikansk medborgare för att få jobb där… rackarns..

Äsch! Kaffereklam på radion… taskigt (eftersom båda kannorna med kaffe i fikarummet är sluuuut).. 🙂

Och självklart spelar Brynäs hemma mot Lule imorrn.. Samtidigt som VHC spelar hemma mot Tyresö/Hanviken Har för mig att de ligger tvåa i tabellen, så det blir tufft.. Nähä, de ligger trea.. Iofs spelar det mindre roll, de är tydligen bättre än oss (hur nu deet gick till? 😛 )
Förra mötet slutade med brakförlust.. nästan… *ler oskyldigt* Vilket måste innebära att boysen är rejält revanschsugna! Men det såg jag ju hur det gick förra gången jag hade bestämt att de skulle vinna en match.. och hur, när, varför, de skulle göra det.. *ler* Jag ska fasen inte bestämma nånting den här gången, de får väl förlora hur mycket de vill, bara de fortsätter spela, bara de fortsätter ha samma goa stämning (trots att det finns ett par som jag som sagt, skulle vilja skicka långt upp läktaren i Globen vissa matcher..)
Hej å hå, jag svammlar på… För jag är ruskigt trött, det är ju ingen nyhet direkt, och hungrig..

Jag har ju redan tidigare konstaterat att det inte går att lyssna på SRs webbsändningar samtidigt som jag bloggar.. och det går inte sådär glimmrande bra att jobba o blogga samtidigt heller.. *ler snett*

Kommentera

