Ingen kärleksförändring i stjärnorna, trött tvåsamhet o mothugg för Englund

Och om man läser veckans horoskop så står det följande i glittrigt rosa.. 😛

”Ditt tecken skimrar av romantik, men trots det förändras inte kärleken för dig…//” Nähä… tack så mycket för det…
” ..//..Du är frisk..//..” Hur kan stjärnorna veta det?
”..//..Äntligen unnar du dig nya kläder. Det är ett välbehövligt inköp och priset gör dig glad..//..” Äntligen? Nya kläder? Ännu mer? *skrattar* Jag kommer ju inte behöva tvätta alls snart om jag köper mer kläder! 😀
Källa: Expressen Horoskop

Nu är min dator lika trött som jag… Vi gäspar ikapp och är inte helt hundra på vad vi sysslar med.. *ler snett* Men! För att se positivt på det hela så är det ju bra att vi för det första ligger på samma aktivitetsnivå för en gångs skull, och om två timmar får åtminstone jag gå hem! 🙂

Men alltså…? Nu har skrivaren hållt på och tuggat i 20 minuter snart! 😕 *skakar oförstående på huvudet* Ska det ta så lång tid?

Och Englund fick mothugg direkt! Ärligt talat förstår jag inte varför klubbarna protesterar? Och även om problemet med ”huliganer” inte är så stort som media vill påskina, så kan det väl vara bra ändå? I förebyggande syfte eller nåt? Länk

Kommentera

