Det där med att klä av sig bland folk frestar på, dagens citat o Viktor är en stoooor talang tydligen.. :)

Tja… står det i horoskopet att jag behöver nya kläder… vem är jag att sätta emot? *ler brett*
Och eftersom jag har ett genuint ointresse av att prova kläderna innan jag köper de, så var jag på väg hem 50 minuter (och 1500 kronor) senare.. 🙂
Visserligen köpte jag en julklapp också.. Men jag tänker inte skriva vad det är eller ens ge en ledtråd, eftersom personen som ska få den är lika nyfiken som jag.. 😛
Provade kläderna när jag kom hem och … ta-da! Samtliga passade! 😀
Det är inte det att jag har nåt emot provrum (så mycket), det är det att jag tycker det är så jobbigt att klä av sig, klä på sig, kolla hur kläderna sitter, klä av sig, klä på sig, stressas av att folk står utanför och väntar osv..
Så jag rycker helt enkelt de kläder jag gillar, från galgarna, kollar storleken och ger mig iväg till kassan! Häpp! Provar hemma i lugn o ro… Och upptäcker att… jägarns vad bra jag är på det där med ögonmått! 😀 Okej.. en av skjortorna var en aaaaning för stor, men what the.. *rycker på axlarna*

Det här var det bästa jag läst nångång!
”Det som är mest essentiellt i dagens hockey är tre poäng.
Allt annat är domarens fel.” Metal Guru
(HockeySnack)

Kollade Sportbladet och det här var lite intressant –> Viktor, 15 – en JÄTTEtalang
De dyker upp då o då… de där killarna o tjejerna som blir nånting alldeles extra.. 🙂 Får se vad framtiden har för Viktor..

Kommentera

