Tiden är sarkastisk eller nåt, tumhållning för alla andra o Leo saknas på webben också..

Kan nån förklara för mig hur det kommer sig att tiden springer iväg jättefort just när man har bråttom? Fattar inte det… Gör man omedvetet saker låååångsammare för att man försöker hinna med så mycket som möjligt eller är det faktiskt så att tiden är en riktigt överj–g tingest som tickar på extra snabbt..? Bara för att retas liksom..? 😕

Jaja… Nu är det snart dags för avfärd… Fast det vore nog en god idé att äta nåt först.. Vem vet när man får mat nästa gång? 😉

Okej, alla som inte håller på nåt annat division 2-lag… Håll tummarna för mina boys ikväll (de vinner ju ändå, men det är en fin gest inte sant..? 😛 ) Fasen! Det är ju Brynäs-match snart också! Gaaaaah!! Jädras! Jaja, det gäller att prioritera, och VHC ligger först på den listan.. 😀

Återkommer med vinst.. eh… jag menar matchreferat ikväll.. 🙂

P.S Förresten —> A: Kan du fråga Leo om han har skrivkramp? Jag saknar hans inlägg ju! Pussa honom på nosen och krama om hela honom från mig.. Goe voffsen.. *sakna* 🙂

One Comment on “Tiden är sarkastisk eller nåt, tumhållning för alla andra o Leo saknas på webben också..”

  1. A skriver:

    Your will is my command!

    Thy wish is granted!

    Eller, jag har skrivit ett nytt inlägg i Leos blogg 🙂


Kommentera

