Det doftar *sniffsniff* mums i lägenheten, hockeyn regerar inlägget o nästan lite disciplin på kvällskvisten..

Nämen! Nu *ta i trä* funkar det… tror jag… 🙂

Fick två roliga ”brev” i lådan idag.. Det ena var lönespecen från extrajobbet (shit vad jag har jobbat!) och det andra var från Kicks (så nu luktar det parfym i hela lägenheten). Det ”värsta” med Kickskatalogen är ju att det finns så mycket skoj att handla… Å imorrn är det lön! 😀

Surfade in på VHCs hemsida men jag kan inte med den där *grrr* ”dragkedjan” som åker upp… å ner… å upp.. å ner… Heeeeela tiden! Irriterande som tusan! Hur som helst, intet nytt under solen där.. (vet jag väl..) Men imorrn! Då blir det glass! Lagledarn har ju köpt glass (det blir så när det är juniorer i laget.. ingen skumpa här inte) till första (andra!) vinsten ju! Fast det kanske blir lite klurigt att ta med den i bilen.. hmm… Får åka med min ”livvakt” imorrn, dit iaf.. Hem vet jag inte.. Hoppas på skjuts nästan ända hem av lagledarn. 🙂

*surfar in på Silly* Ha ha.. ibland läser jag ju helt galet! ”Hannula kär i Vall” Eh…? Näää… ”Hannula kör med Vallentuna” stod det ju! *garvar*

Å… äsch… Det är ju nästan så… Iiiih… Okej då.. jag måste ju faktiskt nästan.. 🙂 Brynäs var impade av Sudrets unge herr Larsson *ler*

Näe… nu ska jag … eh inte gå o lägga mig, ska fixa lite på VHC-projektet, sen sova (ska ju upp redan halv tio imorrn.. 😛 ) och sen försöka drömma treeeevliga drömmar..  Gonatt!

Kommentera

