Brynäs mot Mora snaaaaart, två ord med mycket kärlek i o rockringning är jobbigt om man pratar samtidigt.. :P

Jag längtar heeeeeeeeeeeeem!! Kan inte jobba längre än halv 6 (edit: Klockan är nu 17:28… o skrivarhe-tet är inte klar än! Gaaah!!).. måste ju hinna hem till hockeyn! 😀 Fick förresten mejl från Brynäs Stockholm om HV-matchen.. eh.. nåt datum i december… Jag viiiiiill!! Fast jag vet inte om det är så skoj att åka ”själv”.. men men… Hoooockey!! 😀

Kände mig lite nere förut (äh?!) och sen öppnade jag mejlen.. Hittar ett mejl med två små ord.. ”Love u” Det var EP som visade sin tacksamhet för att jag tog på mig uppgiften som revisor i föreningen.. Kanske var det också för att jag påminde henne om att andas, äta bullar o skratta åt precis allt!? 🙂

Det är väl inte så konstigt egentligen… att jag måste jobba över var å varannan dag? Det tekniska ställer ju till med nervösa sammanbrott hela tiden med att sega sig, krångla, hänga sig, bara vara dumma… Klart det tar dubbelt så lång tid (och jag kan meddela att det inte hjälper att stå brevid och hoppa frustrerat.. 😉 ) Just nu väntar jag på skrivaren… Kääääckt.. inte…. *suckar lite*

*djup suck* Den låter iofs ganska söt när den tuggar o tjorvar o håller på… Nästan så jag har lust att killa den under hakan litegrann.. 😉

Funderade på en grej.. Varför är det jobbigare att sjunga/prata samtidigt som man håller på med —->  än om man är tyst? Klurigt.. Samma sak med rockring(-ning??) Jääättejobbigt ju! 😀

Kommentera

