Bomb på ön, oro för blinda kollegor o sen var det det där med övertiden igen ja… :P

Det händer grejer på ön! Verkar vara farligt att jobba på soc… iiih… Länk 
Hoppas det inte händer nåt hemskt bara, men som Emanuel frågar sig i sin blogg.. ”Vad är grejen med bombhot”? Jaa, det verkar ju onekligen ganska onödigt.. Men å andra sidan kanske man får fram det man vill säga..? Vad vet jag?

Alltså… det här inlägget har tagit ungefär en timme att plita ner… Börjar bli allvarligt oroad över mina kollegors syn.. Dörren är stängd, lappen på dörren är stor som ett A4  och texten är skrikande röd-orange
”STOPP! Jag kan INTE hjälpa dig just nu, kom tillbaka när lappen är borttagen”
Ändå sitter jag mitt på centralstationen (känns det som) och blir överöst med mer o mer grejer att göra… *funderar en stund* 
Aaaahaaaa… De skiter i det! 😛

Tja… jag lär ju sitta här till ikväll (eller imorrn.. ) så…. Hej på en stund! *vinkar*

2 kommentarer on “Bomb på ön, oro för blinda kollegor o sen var det det där med övertiden igen ja… :P”

  1. A skriver:

    Går dörren innåt eller utåt!? Till ditt kontor alltså.
    Det måste man studera noga när man sätter dit smällare. Du vet sådana där med snöre i båda ändarna som man drar isär för att få dom att smälla. Köp ett gäng sådana och sätt fast på dörren så kanske dom märker att den är stängd iaf. *S*

    Om inte annat så kan det bli kul när du får se dom hoppa högt.
    Det blir förmodligen än mer roligt om du barikaderar dig bakom jobbhögarna iförd militärhjälm med camonät på och skriker ”FLYGANFALL, FLYGANFALL” för full hals när dom kommer in.

    Jag har iaf en MYCKET stark känsla av att du kommer att slippa ifrån en massa jobb ett tag.

    Det var bara en idé som slog mig när jag läste din blogg…bombhot, folk som inte kan läsa, ha tråkigt på jobbet, vilja byta jobb…osv, osv….

    Min hjärna används förmodligen förlite. *asgarv*

  2. vhcbloggen skriver:

    *asg* Tja… med tanke på det företag jag jobbar på också… he he… *BAAAAM*
    Ajj lööööv jooo!! *smack* Tack för skrattet! Det behövdes! 😀


Kommentera

