Tigerlöööööv, Godismannen levererar och hela dagen går i rosenrosa.. :D

Oooiihh!! Okej… imorse (glömde det i hockey-yran) fick jag en dvd av en kollega, med tiiiiigrar! Aaaaah!! *boing boing boing* Jag vill hem å titta!! Sen tänkte jag.. ”Men…? Vad snäll hon var!” Inte för att hon brukar vara otrevlig, utan det kom så oväntat.. Att hon kom ihåg att jag fullkomligen älskar tigrar och att hon gav mig en hel dvd med dem..! Sen kom jag på.. Hon var ju också på seminariet igår, och där fick vi ju lära oss att vara snälla mot varandra.. *garvar* Och se där! Jag mår jättebra, och hon också (hoppas jag) 😀Och sen så kom ”Godis-mannen” och först blev jag besviken när han inte hade min favvo, men jag fick en annan choklad istället.. 🙂

Sen är det ju tisdag, och tisdagar betyder både innebandy (trots att jag är både übertrött o lite snorig) och Ugly Betty! 😀 Kan det bli bättre? Heeeejjjjjaa!!! 😀

Kommentera

