Nedbantad hög ökar i storlek, gulligt att vara elak å vägtips.. :)

Var ju på seminarium igår… Idag hade min nerbantade projekt-att-göra-hög ökat betänkligt i storlek.. *suckar lite* Jobba jobba jobba.. Känns som jag snart kommer förvandlas till en sån där liten kanin som bara går å går å går å går…. Fast den här gången går jag inte med en tegelvägg framför mig, det är skönt… *garvar*

Får fortfarande frågan hur det kan komma sig att jag är singel när jag ”är så söt”… *suckar lite igen* Alltså, det är skitenkelt! Jobba 6 dagar i veckan, gärna mellan 10 och 14 timmar per dag, övrig tid delas mellan hemmet och ishallen.. *fnissar* Så där ja.. Så går det till mina vänner, så nu behöver ni inte fråga mer… 😛
Dessutom funkar dessutom inte mitt svar ”För att jag är så j-a elak” längre… Folk tycker det är gulligt! Gaaaaah!!!
Jaja, strunt i det.. Orka bry sig… De runt omkring mig verkar ju redan bry sig tillräckligt om mitt privatliv så jag slipper bekymra mig om det.. Skönt.. 😛

På återhörande gott folk! Och ett tips på vägen… Använd reflex i mörkret så slipper ni bli påkörda (det gör ont, även i låga hastigheter, kan jag meddela). *vinkar*

Kommentera

