Lillan kompenserar med skrik, skottlossning vid bussen o är alla andra fulla blir du jättemycket snyggare! :D

Så där ja..! Hemma, färdigäten, lite trött, men det är så skönt att spela en timme innebandy! Fick en boll i ögat bara… Det gjorde ont, hoppas bara att jag inte får nån blåtira.. Inte så tjusigt.. *ler* Grabbarna är bra mycket bättre, och större!, än jag (fast jag satte två baljor iaf!) så jag måste kompensera lite.. Skriker vad de andra ska göra, dirigerar, tacklas, knuffas, håller i… skriker lite till.. *garvar* Det är så kul! 😀 Ska räkna blåmärkena sen.. *fniss* Alltid lika kul.. 🙂

När jag gick från bussen började det plötsligt smälla, lät som skott, men jag tänkte inte på det så mycket.. Förrän fjortisarna bakom och framför mig började skrika och springa… Iiiiih… Sen hördes fler skott.. Tror jag var hemma på nån minut.. Har ingen aning om vad det var för nåt, det kanske inte ens var skott?

Och ingen tvättid förrän på lördag.. *suck* Får väl improvisera lite.. Och se det positiva i att det är så *valfri svordom här* varmt i november, så jag kan ha kjol… 🙂

Är det tur att jag inte dricker (förutom whiskey nån gång ibland?) eller inte..? Länk 

Kommentera

