Fullproppat med inspiration hela dagen, Sudret-stjärna upplockad av Brynäs o VHC spelar både borta å hemma..

Jaha.. då har man suttit och lärt sig en massa saker igen då.. 🙂 Seminarium hela dagen, antecknat, jagat kaffe (tro mig, tre koppar räcker inte en hel dag) och skrattat mig dubbelvikt! 😀

Massor av matnyttigt, bland annat två idrottspsykologer som sa mycket bra saker, och tyvärr blev avslutningen lite av en besvikelse.. Det skulle vara ”Hypno Comedy”.. Tjaa.. det läät ju kul, men förutom två sekvenser som var vrid-kramp-i-magen-roliga, så var det hela blaaaa… Hur som helst, det var en mycket givande dag och jag kom hem med massor av nya idéer (och anteckningar!)

Sudret-stjärna till Brynäs… Det är ju nästan så man måste gilla Sudret litegrann, men säg inget till mina boys.. 😉 Jag som hade för mig att jag skrivit om det tidigare.. men minnet sviker en gammal kvinna ibland.. 😛

Skå borta på fredag och Tyresö/Hanviken hemma veckan därpå.. Undra om jag ska följa med på bortamatchen.. *funderar* Det var ju skoj att åka till Nynäs.. Trots att det försöktes sättas världsrekord i antalet fisar innan Globen på vägen tillbaka från matchen… *asg*
Frågan är ju om det var Skå som hade uterink… Måste kolla.. *surfar dit* …näpp, ser inte ut så… Skönt! 😀

Kommentera

