Bild på Brynäs nyaste Sudretförvärv o VHC-målis in action! :D

Bara för att vara snäll mot Walle, som kommenterade mitt matchreferat från Sudret-matchen längre ner, så lägger jag in en bild på Sudrets nummer 17 (dock är jag ju en aning subjektiv under matcherna… hi hi)

copyright vhcfan 2006

Sen måste jag ju visa en målisbild också.. Från Nynäsmatchen iofs.. Men ändå, jag gillar den.. 🙂 VHC spelade i vitt den här gången. 🙂

copyright vhcfan 2006

2 kommentarer on “Bild på Brynäs nyaste Sudretförvärv o VHC-målis in action! :D”

  1. Walle skriver:

    Så storsint! 🙂 Vilka bra bilder!


Kommentera

