Nattblogging, Honken blev matchhjälte, hångla dig frisk (OBS! Endast för osinglar! :P) å inte en enda leonid i sikte!

Määäh vilken tiiiiid det tar! Bloggen bara tuggar å tuggar ååååå tuggar… *suckar*

Kan man förresten tvinga sig till sömns? Det skulle vara oerhört praktiskt idag.. Klockan är över ett på natten och jag är pigg som tusan! *suck* Igår var jag ju jättetrött.. 😕 Skumt..

Försökte roa mig med att spela spel (nytt rekord!), surfa på ”humor-sidor” (eh… inte kul..) och beslutade mig tillslut för att ”man har inte roligare än man gör sig” så jag hamnade på kvällstidningen.. Och hittade genast det här –> ”Honken matchhjälte” Ooooiihh!! Härligt att det går bra för honom ”over there”, å andra sidan klarar sig Brynäs alldeles utmärkt med både Sperrle och Kristan..! 😀

Sen hittade jag det här och mitt humör sjönk en aning.. För att hålla sig frisk ska man, enligt AB, göra följande:
1. Hångla! – Det är ju för tusan diskriminering mot oss singlar! Eller rättare sagt diskriminering mot oss som, iofs självvalt för min del, inte gillar vare sig one-night-stands eller one-time-hångel… Ska jag hångla vill jag göra det med nån som finns där imorrn och nästa vecka också.. 😛
2. Ät vitaminer! – Ännu fler!!?? Jag kommer se ut som en paprika eller nåt snart! 😛
3. Dofta dig lycklig! – Okej… hmm.. personligen tycker jag redan att jag luktar gott men okej då.. Får väl duscha två gånger om dagen då! *garvar*
4. Välj rätt sängfösare! – Aha! Sup till, så blir du frisk… Det där med alkoholskador vs anti-oxidantfrisk är nästan lika samma eller..?
Jaja, mina kommentarer till det hela bör ju läsas med en hel del nypor salt.. för det är *gäspar* ju sent .. *hooooooost* Oh shit! *host-host-host* Vad i…? *host-host-host* Jag gjorde en ”Trötter”! 😀 Gäspade och svalde en fluga! Blääääääää!! Visserligen bara en liten sketen blomfluga men ändå..! *harkel* Fy attans! *rynkar på näsan*Läste att det skulle ramla leonider från himlen också.. Har inte sett en enda.. Å andra sidan (så skriver jag det rätt ofta..) så är det ju inte superklart väder här.. Länk

Kommentera

