”Ring – ring – bara du slooog en signal” åsså är jag så störd att jag är charmig eller tvärtom.. :P

Åh, jag ääääälskar min nya ringsignal! …………….. problemet är ju att det nästan aldrig är nån som ringer till mig.. hmm… 😉Äsch då… det gör inte så mycket, jag kan ju lyssna på den ändå.. Lite sådär i min ensamhet.. åsså kan jag fnissa för den är jättekul…

Och nu märker jag att jag rasar iväg med massa osammanhängande psykosbabbel.. Men som en killkompis till mig sa; ”Det är ju det som är charmen med dig… du är så jäkla knäpp!” Tack.. typ… *garvar* 😀

3 kommentarer on “”Ring – ring – bara du slooog en signal” åsså är jag så störd att jag är charmig eller tvärtom.. :P”

  1. Gloom skriver:

    Huk er i bänkerne, nu laddar Frölunda om!!!

    Med den nye tränaren är vi en rak match utan förlust…

  2. A skriver:

    Appropå ringsignal så funderar jag på att spela in Leo när han skäller och morrar. Erkänn att det skulle vara en cool singal! 🙂

  3. vhcbloggen skriver:

    Gloom – *asg* Bäst att passa sig alltså.. 😛
    A – tycker jag absolut du ska göra.. Tänk vilken unik signal! Jag lovar att INGEN har en likadan signal som jag.. 😀


Kommentera

