Gäspfest, lite våldsamt humör på morgonkvisten o Sperrle – vilken kille! :D

Tre koppar kaffe och jag gäspar fortfarande! Jag skulle ju vara utvilad idag ju! Får sova på bussen då.. *ler*

Surfar in på kvällstidningen (mitt på morgonen! 😛 ) och får syn på det här ”Hockeydomare våldtog spelare” Och ibland önskar jag att man faktiskt fick bruka lite våld på folk som är helt sjuka i huvudet!

Nåt trevligare… Sperrle (eller som AB kallar honom ”Super-Sperrle”)! Vilken kille! Och det var visst ”bara” 51 skott han tog.. inte 54 som jag hävdade i tidigare inlägg.. 😛 Fast det kan ju faktiskt vara så att jag hört fel, AB missuppfattat eller skotträknaren varit ouppmärksam.. 🙂 Hur som helst.. Han släppte ju bara in ett mål och gjorde så hans gamla lagkamrater grät kolasås i Cloetta Center! Heja! 😀

Kommentera

