Funkar mejlen finns inget där, trött så det förslår o Brynäs hyllar Sperrle de också.. :D

Jaja, jag vet… Klockan är bara kvart över tio när det här skrivs men … snart får jag gå härifrån!!! Oiiihh!!

Min mejl är dum.. ”Login failed” säger den, fast det är lögn! Jag veeeet att jag skrivit rätt ju.. *suck* Fast egentligen spelar det inte så där fasligt stor roll egentligen.. 🙂 Och den mejlen som funkar.. tja.. där finns det ju inga mejl så det var ju onödigt.. *garvar*

Å en snäll kommentar om min BIF-mössa har jag fått! Oooiih! Det är bra med omväxling.. *garvar* Undra förresten om matris kommer ihåg att han inte får öppna första ölen förrän efter matchen.. Han måste ju vara spiknykter när han vaktar mig ju! 😀  

 Åååå… tänk om jag kunde få.. *nickar till* *bonk* Ajje! *skakar på skallen* Jo, egentligen skul*gäääääsp*le jag ju skriva att *nickar till igen* *bonk* …eller äh.. sk*t i det… 🙂

Mer om Brynäs vinst mot Linköping finns på Brynäs sida

Å nu är klockan 10.33! 😀 Hmm… betyder det att jag skriver långsamt… eller att jag pysslar med annat samtidigt som jag bloggar..? 😕

Kommentera

