Tjuvtips, nickskador på arbetet, dagens avslappnande horoskop och så ett tips till coachen.. eller boysen.. vem som.. :)

Undra om det egentligen att vara så här trött..? 😛

Ett litet tips till tjyvarna som stal Luleås matchtröjor… eh.. rätt dumt att stjäla från stora starka killar med skridskor.. Kan göra ont om man träffas lite så där på stan eller nåt…

”Måste” svara på ett mejl egentligen.. men jag är så snuskigt trött att jag sitter å nickar till (idag igen.. 😛 )

Dagens horoskop..
”Torsdagen blir trevlig, men du har lite svårt att koppla av. Det finns någon som du oroar dig mycket för.”
Svårt att koppla av? Jag är avkopplad så det räcker å blir över tack så mycket..! 😀 Hmm… jag känner rätt många, men ingen jag oroar mig särskilt mycket för (i nuläget alltså..)

Jag tycker mina boys ska börja träna boxning! En liten idé bara.. det är säkert mycket roligare än att göra 300 sit-ups.. Eller…. jag vet att det är mycket roligare, jag har provat nämligen.. Hur i hela orkar man göra en massa sit-ups? Det är ju både monotont till tusen o tråkigt gånger 80! Boxa sandsäck är mycket roligare! Å väldigt bra som aggro-terapi när hrmm.. nåååån har gjort en galen av ilska.. *flinar*

Kommentera

