Det ska börjas i tid, Mocca har bloggtorka o Boorken bänkar spelare..

Håhåjaja… är det jul nu? Lussebulls-och pepparkaksglass, julstjärnor i fönstren och snart är det väl dags för granarna att ryckas fram ur förråden (företrädesevis med pyntet från året innan kvar på grenarna)? Fast jag kanske inte ska säga så… Köpte ju första julklappen i *hostar* augusti *host* Fast det är roligt att köpa julklappar, å slå in de, å se hur det förväntasfulla leendet hos kusinen förvandlas till en stel grimas när han fått upp paketet.. *asg* Ååååh vad jag älskar julafton!!

 Mocca skriver om bloggtorka.. jag har bloggläsartorka istället… 😛

Apropå tjuvar… Är pensionen så dålig i England också? Länk

Haha! Hittade en smiley som ser ut som jag nästan –>  Jag går med BIF-mössan nerdragen och halsduken tvärtom i ren protest mot det här sk*tvädret! Jag vill ha snöööööööööööööööööööööööööö!!!!

Och Boork bänkar Månsson å gänget.. Enligt tidningen (som man som bekant inte ska lita på till 100%) så är de båda herrarna på kollisionskurs.. men det tror jag vad jag vill på.. Länk 
Så här säger Boork själv, på Brynäs-sidan:
”Vi kommer att köra med tre backpar och fyra kedjor säger Boork. Vi har också en extra forward och en back med oss. Mattias Månsson, Mads Hansen och Rodrigo Lavins kommer inte att vara med i matchen imorgon på grund av att de har haft tuffa landslagsuppdrag. De kommer istället att vara hemma och träna. Samtidigt får vi en möjlighet att få igång de spelare som varit skadade, men som nu är spelklara igen avslutar Boork”

Jahaja… så var det med den saken… 😛

Snart dags att gå hem (om jag orkar) sen vill jag bara soooooooooova.. Men det vet jag ju hur det blir med disciplinen ikväll… Men ikväll måste jag faktiskt lägga mig i tid… Det blir en lång dag imorrn ju.. *ler* ..hooooooooooockey..

Kommentera

