Målis är helt overklig, pillerknaprande spelare (?) med 15 av 10 i tuffhetsgrad o kaffe serveras endast utan BIF-mössa

*glädjeskriker* Ooaoooaaaah!!!! Inte nog med att de spelade oavgjort, målis var så bra att det var overkligt! 😀

Inte för att jag är nån som förespråkar pillerknaprande men, vad det än är de här gossarna har knaprat i sig den senaste tiden… Hoppas de fortsätter för det ser ruskigt bra ut! Det var ett helt annat lag som kom ut på isen (och som orkade nästan alla tre perioderna)… De trampar helt klart på i rätt riktning! 😀 Det ”enda” som behövs är mer mat, mer sömn och mer styrketräning! Å hör sen boys! 😛

copyright vhcfan 2006

En straff – ett mål.. Nr 10… vilken tuffing! Han brakade nämligen rakt in i sargen och tyckte i ett svagt ögonblick att det var en god idé att ta emot sig med ansiktet… Så här i efterhand tror jag han missbedömde situationen lite.. 😛 Hur som helst, han satt i båset en stund, skakade ögonen rätt i skallen och sen gick han ut och spelade hockey igen…

Ska jag avslöja en hemlis? En ny spelare är på gång! Ooooiih!! Jag vet (kanske 😛 ) när han ska debutera, men det säger jag inte, för man vet ju inte vilka som läser här… *garvar*

Åsså fick jag lära mig att vill jag bli bjuden på kaffe av snygga killar så måste jag ta av mig BIF-mössan annars blir jag utan… *ler*

En ruskigt spännande, kul och hård match igår. Det smällde rejält i plexit, men boysen är tuffa, de skakar av sig och fortsätter.. Coolt..! 🙂

Kommentera

